Master Chef'in yarışmacılarından Muzaffer Şenduran kimdir?

29.03.2011 - 11:45 | - Yemek Hikayeleri Admin Tüm haberler
  • Master Chef'in yarışmacılarından Muzaffer Şenduran kimdir?

ADI: MUZAFFER

SOYADI: ŞENDURAN

DOĞUM TARİHİ: 01.03.1981

KATILDIĞI ŞEHİR: İZMİR

MESLEK: İTHALAT / İHRACAT

HOBİLER: DOĞA YÜRÜYÜŞLERİ , BİNİCİLİK , BASKETBOL , FUTBOL

FAVORİ MUTFAK: OSMANLI MUTFAĞI

FAVORİ TATLI: BÜTÜN SÜTLÜ TATLILAR

EN BÜYÜK HAYALİ: KENDİME AİT OLAN BİR TEKNEYLE AYLARCA KARAYA BASMADAN AÇIK DENİZLERDE DOLAŞMAK

 

Karşılaştığım bir takım zorluklar nedeniyle itelemek zorunda kaldığım hayalimi tekrar su yüzüne çıkardı Masterchef. Tam bitti dediğim anda yeniden yeşerdi en büyük tutkum olan mutfak! Bugün burada , masterchef mutfağında ve masterchef evinde öğreneceğim , öğrendiğim her şey için minnettarım. Sonuna kadar var olabilmek için de elimden geleni fazlasıyla yapacağım.

masterchefturkiye.

Yemek Hikayeleri Admin tarafından girilen tüm haberler Yemek programları kategorisindeki tüm haberler
14976 kez okunmuştur. Yorumlar (47) - Yorum Yaz! Sık kullanılanlara ekle veya Paylaş

Toplam 47 yorum yapılmıştır
  • 11.04.2011 - 9:06
  • emel Hasan
  • :)
  • Favorilerimden birisiniz umarim Mastirsefi siz kazanirsiniz :):):)
  • 14.04.2011 - 11:52
  • Gumral
  • Layiksin
  • Ben Master chefe Muzaffere gore baktigimi soyleye bilirim. o mavi takim olunca mavileri, kirmizi takim olunca da kirmizilari tutuyorum. Bence her kesden cok o hak ediyo Master chefLiyi.
  • 17.04.2011 - 23:18
  • doğu kenanoğlu
  • hakketmek :)
  • bnce herkezden cok yarısmayı ılk başından beri sen hakkedıosun herkez gorunus ıcınde sen ıse dogal kendı halınde yerıne gore muamele yapıosun ve ısteyerek yemek yapıosun inşallah sen kazanırsın :))
  • 19.04.2011 - 3:01
  • CANSU
  • HAKETMEK
  • HAYATTA BİRŞEYE SAHİP OLACAKSAN HAK ETMEK ÖNEMLİDİR SONUNA KADAR HAK EDİYORSUN DUALARIMIZ SENİNLE
  • 22.04.2011 - 18:53
  • saliha
  • favorim
  • ben açıkcası yarışmayı senin için izliyorum ve çok yakışıklısın bunuda söylemeden gecemeyecem.favorim sensin.yolun açık olsun.<semrayı elemelisiniz<
  • 22.04.2011 - 20:55
  • funda kör
  • çok yakışıklısın
  • yarışmayı sadece sen ordasın diye izliyorum sakın elenme elenirsen show tv batar
  • 25.04.2011 - 16:21
  • ayse senduran
  • cok yakisiklisin
  • muzaffercigim cok yakisiklisin bu yarisma biticegi icin cok uzuluyorum seni goremessem cok uzulcem isallah sen kazanirsin asigim sana
  • 28.04.2011 - 16:48
  • figen
  • bebeğim benim
  • seni çok ama çok sewiyorum sana aşığım gerçekten hep seni izliyorum ne olur benimle ewlen
  • 29.04.2011 - 15:51
  • hayal
  • muzaffer şenduran
  • ben master chefte en çok beğenerek izlediğim muzaffer dir.
  • 05.05.2011 - 20:04
  • funda kör
  • muhteşem sin
  • çok yakışıklısın arkadaşlarım tuğsan ın daha yakışıklı oldugunu söylüyo
  • 21.05.2011 - 11:36
  • erkan
  • muzaffer
  • her zaman on numara adamsın!! yarışma senin hakkın tatlılar olmasa ama sen bu işide koparırsın
  • 26.05.2011 - 22:07
  • kbra dost
  • muzo
  • ooh yea muzo şeker yaaa:d o tatlı yapmasada olur o ken disi dadlu zaten:) püskevitttt:d
  • 27.05.2011 - 18:10
  • filiz filiz
  • muzaffer
  • muzaffer öyküden uzak duuuuuuuuurrrrrr
  • 30.05.2011 - 8:48
  • hülya dost
  • püskivit ;)
  • bunu belirtmek istiyorum ki tuğusan hem datlu hemde datlu yapabiliyoooo.bana muzafer mi tuğusan deseniz ben tuğusanı seçerim
  • 30.05.2011 - 8:50
  • hülya
  • tozşiker
  • bunu belirtmek istiyorum ki tuğusan hem tatlı hemde tatlı yapabiliyor nokta
  • 01.06.2011 - 14:09
  • berfin inalcan
  • öpüşme
  • muzzafer öyküyle öpüşme tamammi sen çok tatlısın herkes seni çok sevvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvviyorn bunu sakın unutma görüşürüz
  • 02.06.2011 - 9:26
  • ela dost
  • muzo
  • evet iyibir yarışmacısın ama tuğsan tatlıda yapabiliyor bana tuğsan mı muzaffermi diye sorsalar kesinlikle tuğsan derim
  • 03.06.2011 - 19:40
  • derınnn mavıı
  • ask
  • sana bayılıyorum muzaffer cok ta yeteneklısın umarım sen kazanırsın yarısmayı sadece senın ıcın ızlıyorum aahhh muzaffer ahhh
  • 04.06.2011 - 0:28
  • tugba
  • et yemekleri
  • muzaffer favorim sensin
    inşallah türkiyenin master chefi sen olursun

    Bu yorum Site Yöneticisi tarafından düzenlenmiştir.
  • 04.06.2011 - 0:41
  • funda karakus
  • muzaffer seni çok seviyorum
  • inşallah master cheff muzaffer olur bütün dualarım onunla
  • 05.06.2011 - 18:04
  • esra gümüş
  • sana hayranım
  • sen çok tatlı bir insansın seni çok seviyorum
    acaip bir karizman var tuğsana taş çıkarırsın sempatiğinle sana başarılar

    Bu yorum Site Yöneticisi tarafından düzenlenmiştir.
  • 05.06.2011 - 18:11
  • hira güneş
  • tuğsana 10 çekersin
  • pazar günü cuma günü finali izlediğimde senin 1.olduğunu duyunca yerimden fırladım
    dualarımım seninle

    Bu yorum Site Yöneticisi tarafından düzenlenmiştir.
  • 05.06.2011 - 21:08
  • ece
  • git
  • tuğsan dan önce senin gitmen gerekiyordu .
  • 06.06.2011 - 18:42
  • zeynepp
  • kal burda
  • çok yakışıklısın masterchef sen ol
  • 09.06.2011 - 18:59
  • zozan çelik
  • oleeeeeeeeeeeeeyyyyyyyyyyyy
  • muzaffer finale kaldı ferhatı yenip 1.olacak:):)tuğsan dan sonra en çok birinci olmasını istediğim kişi o.umarım 1,olmuşsundur:):)
  • 09.06.2011 - 19:45
  • ilayda cildir
  • belcika
  • muzaffer senduranin hayraniyim onu cok begeniyorum cok basarili ve muzafferin kazanmasini istiyorum cunki hakkediyo fazlasiyla cok seviyorum muzafferi ve onunla tanismak istiyorum lutfen.
  • 10.06.2011 - 0:16
  • leyla
  • haketmiyor
  • sadece et yemekleri yaparak masterchef olunmaz, her yemeği tatlılar da dahil olmak üzere herşeyi yapması gerekir, inşallah ferhat kazanır yarışmayı çünkü hak ediyor
  • 10.06.2011 - 19:48
  • kübra coş
  • hayirlisı
  • rabbim gönlündeki birinciliği versin seni seviyorum o günkü imam bayıldına bayıldım
  • 11.06.2011 - 22:04
  • yağmur sahın
  • benim birimcin sensin
  • bence master chef sen olmalısın çünkü sen çok çok tatlısın ya
  • 11.06.2011 - 22:07
  • yağmur sahın
  • tatlı :)
  • bence sen birinci olmalısın ne kadar tatlı yapmakta zorlansanda sen çokkkkkkkkkkkkk tatlısın
  • 12.06.2011 - 1:25
  • serap
  • beyefendi
  • tipin hiç önemli değil ama adam gibi adamsın belli. oldukça beyefendi, kendini bilen, sakin, terbiyeli, edepli zamanımızda nadir bulunan tipsin yemeklerde de istikrarlıydın tatlılar hariç ama öğrenerek geliştiriyorsun kendini 1. de oldun tebrikler. herşeyden önce seni adam gibi yetiştiren aileye helal olsun en çok tebriği onlar hakediyor bence. bu arada favorilerimdendin. sena(dobra hatun, doğal, anaç yapılı ve düşünceli kendisini pek sevdik ailecek keşke yemeklerin de eminim güzeldir de keşke mastercheflik olaydı) tuğsan ve ferhatı da beğenirdim.
  • 12.06.2011 - 8:52
  • döndü şahin
  • muzaffer
  • yakışıklı olman master chef olacagın anlamında degil ama master chef olmayı hakkettin ve iki ki sen birinci oldun, hayatında hep takdir edilmeye layık olman dileği ile,,,,,
  • 12.06.2011 - 12:56
  • Betül :D
  • Süpersiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin
  • ben Almanyadan yaziyorum sana , basdan beri bakmadigimi belirtmek istereim son bir kac haftadir bakiyorum . Finali bence Tugsan ile sen hak ediyordunuz ama Master Chefligi de sen . Bundan sonra senide TV da görmek istiyorum :Oktay Usta gibi ,kendine iyi bak sen Türkiyeye lazimsin Selametle kal :D
  • 12.06.2011 - 13:12
  • başak
  • tebrikler
  • ilk master chef sen oldun tebrik ederim açıkcası benim favorim tuğsandı ama helal olsun sana
  • 12.06.2011 - 15:54
  • nisaaaa
  • master chef muzo
  • teprikler muzaffer dualar kabul oldu hak ederek aldın kıskananlar çatlasın diyorum.yolun hep açık olsun.
  • 14.06.2011 - 9:28
  • qasimli refat
  • masterchef yek
  • muzaffer tevrikler sen birincisin
  • 14.06.2011 - 9:30
  • qasimli refat
  • masterchef 1 numara
  • muzo 1 ci sensin
  • 14.06.2011 - 9:37
  • AYŞE
  • BAŞARI
  • MASTER ŞEFİ BİTMEYE YAKIN İZLEDİM KEŞKE DAHA ÖNCE İZLESEYDİM DİYE PİŞMANIM AMA OLSUN ÇOK GÜZEL BİR YARIŞMAYDI MUZAFFER 1.OLMAYI SEN HAK ETTİN İNŞALLAH BUNDAN SONRADA HEP BAŞARILI OLURSUN K.İ.B
  • 14.06.2011 - 21:34
  • berna
  • akrep
  • hakettiğin şeyi kazandın. tebriklerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr, çok çok öpüldün başarılar...
  • 16.06.2011 - 9:39
  • ceylan özdemir
  • muzo
  • halal olsun sana muzaffer abi hep senin kazanmanı isterdim.işte en büyük hayalim gerçek oldu.final gecesi başlamadan önce master chefi izleyenler dedi ki: ferhat kazanacak ama ben ise onların görüşlerine katılmadım ve direk senin adının söyledim.inşallah gittiğin yerde aynısı gibi başarılı olursun.muzaffer abi senin cep telefonunu istiyorum. bunu verirsen çok mutlu olurum.işte benim muzaffer abim KENDİNE İYİ BAK HOŞÇAKALLL.
  • 16.06.2011 - 10:25
  • ceylan özdemir
  • başarı
  • master chefe iyiki katılmşsın.kendine çok güveniyordun.işte bu oldu.hayalini gerçekleştirdin. ben master chefi izlerken seni ben hep takip ediyordum.bazen elemelerde kalıyordun ama yine bunu başardın bunun üstesinden geldin.hiç pes etmedin hep başardın.
  • 22.06.2011 - 12:47
  • Sebnem Mustafayeva
  • Hayranlig
  • Ben bu Mail Azerbaycandan yaziyorum.Muzaffer benim favorimdi ve Onu hep Mastir Chefte izliyordum.Muzaffer basardi hic pes etmedi.Ve onu bu Azimliyine gore kutluyorum.Tebrikler Muzaffer.
  • 22.06.2011 - 18:04
  • barıs dolu
  • emek olmadan yemek olmaz...
  • muzaffer abı oncelıkle tbrk ederım senı ılk baslarda senın olcagını tahmın bıke etmemıstım ama sen cabaladın ve ısttedıgını yaptın ınsallah hayatın hep bole basarılı gecer.... Ha bende cok ıstıyorum ascı olmayı ıns bende olurum saygılar